VECKA 2 - BOOT CAMP

Dags för vecka 2 (lite försenad). Lite hårdare än förra veckan. Både jag och Amanda tycker att det är jättesvårt att följa detta eftersom tiden inte alltid räcker till. Men att kika på den då och då för att påminnas är ju inte fel.
Jag tänkte även försöka hålla mig till ett sockerförbud denna vecka. Inte för att bli dundernyttig, utan för att jag måste lära mig att motstå. Jag som sockerberoende har otroligt svårt för detta, men jag ska verkligen försöka. En vecka låter kanske löjligt för vissa, men för mig? en lång tid. 

- Elsa -

Hej! Vilken fin blogg du har! Skulle bli så sjukt glad om du kollade och kanske till och med kommenterade lite på min också? :)

2014-05-06 @ 16:47:50
URL: http://www.elsamohras.blogg.se

Namn:
REMEMBER ME?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: