White coat and leopard

White coat and leo
Vitt, vitt, vitt. Jag älskar vitt. Därför kunde jag inte hålla mig från att klicka hem en liknande kappa på bilden ovanför. Så fräsch till våren! Dock kom en besvikelse när jag såg att den inte kommer att levereras förrän i början av april. Menmen. Iallafall, har tänkt mycket på vilka skor jag ska ha till? Jag kanske ska följa strömmen och satsa på ett par leopardmönstrade jag med? Vad finns för andra alternativ, har ni några tips? 

- Maja -

Superfin kappa!! Var kommer den ifrån och hur ser din ut som du beställde? Kram!

Svar: Min kommer från H&M så leta upp den där, så vet du :D Kram på dig!
Laura Kvist

2014-03-15 @ 12:53:43
- Vilma -

Åh jag är också på jakt efter en vit kappa! Vart ifrån är den på bilden och varifrån är din? Älskar din blogg och din stil! Kram! :)

Svar: Först och främst, tack! :*Jag beställde min från H&M! Kram!
Laura Kvist

2014-03-15 @ 13:41:20
- Amanda -

Början av april låter kanske avlägset men ärligt talat så är det om 2 veckor, galet?!

Svar: Sant!
Laura Kvist

2014-03-15 @ 19:51:26

Namn:
REMEMBER ME?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: