Hit me with your best shot

Två snapshots från min härliga morgon. 

Godmorgon! Idag är en sån där bra dag, känner mig stark och tacksam, därav rubriken, hihi. Sov som en stock hela natten efter tre intensiva dagar och vaknade upp till sol och fågelkvitter. Idag börjar jag inte förrän klockan 12.00, komp från dansen. Efter dagens tre lektioner ska jag städa och rensa garderoben som seriöst är KAOS, sedan blir det mysfredag med pojken min. Hoppas ni får en toppendag, kram! 

- Sanna Skarp -

Hej Laura! Det hade varit SJUKT roligt att hjälpa dig! Tycker sånt är skitkul & det skulle vara en ära att visa runt dig lite :D När kan du? Ifall du inte är upptagen imorgon så hade det varit perfekt, för jag jobbar 11.30-13 på Atletica, så vi skulle kunna ses efteråt. Men du kanske jobbar eller är upptagen med annat, isåfall skulle vi självklart kunna ses någon annan dag i veckan! :) Ha en fortsatt bra helg, kram! :)

2014-03-22 @ 21:57:06
URL: http://sannaskarp.shapemeup.se

Namn:
REMEMBER ME?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: