FINALLY

Som jag har väntat på denna vackra skapelse! Kom ni ihåg kappan jag beättade om? Idag kom den, och satt dessutom perfekt. Ni kommer att få bättre bilder imorgon förhoppningsvis. 
En dag som jag trodde skulle bli bra, innheöll dåligt med ser ändå ut att sluta bra. Dansen gick katastrofalt och jag är så besviken på mig själv, kunde verkligen inte fokusera och det märktes kan jag ju säga. Jaja, bara att köra på bättre nästa gång. Efter att ha rullat in på stationen gick jag och mandis och fixade våra glasögon som nu sitter som en smäck! Har chillat hemma nu och ska snart sätta mig och börja småskriva på mitt svenska nationella tal. Får se hur det går! Puss! 
 

- Anonym -

När kommer frågestunden upp egentligen?? ;)

2014-03-31 @ 23:54:43
- Anonym -

Tänkte precis fråga samma sak…! <3

2014-04-01 @ 15:43:58

Namn:
REMEMBER ME?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: