DAY 3

 
 
Ännu en underbar dag har passerat. Började med en tågtur till South Kensington för att gå till Victoria&Albert museum. Ett fashion-och designmusem, det passade miig utmärkt! Jag såg utställningarna weddingdresses, där man bl.a fick se Kate Moss och Christina Aguileras bröllopsklänningar, ochItalian fashion. Efter två timmar där tog jag mig till Victoria Station och letade upp  det rosa drömcafet som ni ser ovan, Peggy Porshen. Jag tog en red velvet cupcake & en pink lemonade innan jag vandrade till skolan med ett stopp i Hyde Park. Idag arbetade vi med prepositioner och att beskriva, inte lika roligt som gårdagens lektioner men mycket givande! Imorgon efter skolan ska jag och Sarah gå och shoppa så förhoppningsvis kan hon ta lite bilder där jag faktiskt är med! 
Nattinatti


Namn:
REMEMBER ME?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: