DAY 10 + 11

 
 
I onsdags strosade jag runt i vackra Kensington och Notting Hill. Åt lunch på WASABI och åkte sedan till skolan. På kvällen följde jag med några nyfunna vänner till Covent Garden och åt en hamburgare på Five Guys. Kom hem vid 10-tiden efter en lyckad kväll!
Igår hade jag planerat in shopping, och så blev det! Carnaby Street, Liberty, Oxford Street, Bond Street och Regrent Street hade en hel del att erbjuda. Det är rea i typ alla affärer nu, så folk är galna på shoppinggatorna! Igårkväll bjöds vi på en god middag hos Anne och Frank. Ett annat par som jag också känner här i London. Mycket trevligt!
Idag är det midsommarafton! Vilket tråkigt nog inte uppmärksammas här i England. Men det stoppar inte mig. Vid lunchtid tänkte jag ta mig till Hyde Park för en picknik. Svenskarna i London brukar träffas i Hyde Park och fira en traditionell midsommar, så jag hoppas att jag hittar några!
HA EN TOPPENMIDSOMMAR!


Namn:
REMEMBER ME?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: