Ryck upp dig nu

Inspo från we♥it. 
Dummadumma Laura, fy. Att jag inte bloggar handlar egentligen inte om brist på tid eller ork utan mer av lathet och för att det är mörkt när jag cyklar till skolan och likaså när jag kommer hem = inga bilder. Men jag viiiillll så gäääärna! 

Därför tänkte jag att ni kunde bomba mig med idéer här och nu! En frågestund med David kanske? Eller favoriter ur garderoben? Vad gör min blogg till min? Ska jag fortsätta i den här bloggvärlden behöver jag lite inspiration och motivation, och det är det ni äger på att ge! KOM IGEN! 
 

- Sara -

En frågestund med David, han säger vad han tycker bäst om dig och du om han, ni berättar om erat förhållande, hur ni träffades osv i ett videoklipp :D hade vart grymt kul!!

2014-01-22 @ 21:45:10
- Siri -

Ja fett mys med en frågestund med din pojkvän. Varken sett eller hört så mycket om honom!!
Eller typ kläd tips?
Plugg tips osv?
Du är ju naturelev för sjutton, du kommer på något ;) Xx

2014-01-22 @ 21:48:36
URL: http://www.sirielisabeth.blogg.se
- Matilda -

Åh det vore så kul om du kunde ha frågestund med din pojkvän, visa dina favoritkläder! Eller gör alla det vore så kul!!

2014-01-23 @ 14:32:09
URL: http://masa.blogg.se
- sofia -

säger detsamma som tjejerna ovanför, frågestund med pojkvännen då ni snackar om ert förhållande och saker kring det :)

2014-01-23 @ 17:51:29
- Anonym -

Frågestund med David!

2014-01-23 @ 19:37:55
- Olivia -

Listor! Typ:
"20 saker jag vill göra innan jag dör", "10 saker ni inte visste om mig" etc.

2014-01-23 @ 20:18:13

Namn:
REMEMBER ME?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: