Mrs. Tired


Jag idag ↑.
Alltså jag är trött h e l a  t i d e n nuförtin. Snoozar en halvtimme varje morgon och så fort jag kommer hem tar jag mig en powernap. Blir på så dåligt humör då med, verkligen jobbigt. Tror att det beror mycket på det mörka halvåret, så känns skönt att vi går mot ljusare tider nu. 

Ciao allihopa! Veckans jobbigaste dag är över och även de flesta läxorna är gjorda. Ska snart åka och ta mig an ett boxningspass med Johanna. Imorgon har jag sovmorgon och det tackar jag för. Kram! 

- aalicefilippa.blogg.se -

Så fin!!!

Svar: <3
Laura Kvist

2014-01-15 @ 08:52:50
URL: http://aalicefilippa.blogg.se/
- Mamma -

Hoppas du blir piggare idag, den 15 januari, för då är det ju din namnsadag - fina LAURA! Grattis

2014-01-15 @ 10:41:49
- hon som du ska träna med imon -

Är du gift? med vem? :p

2014-01-15 @ 20:24:59
- Matilda -

Du är så himla vacker!!

Svar: Tack detsamma söta du!
Laura Kvist

2014-01-16 @ 14:00:42
URL: http://masa.blogg.se
- Elin -

Ett tips är att äta D-vitamin! Det blir som att ta en tugga av solen ungefär! Haha

Svar: Detta ska jag absolut testa! TACK :D
Laura Kvist

2014-01-17 @ 07:50:18
URL: http://eliaasson.blogg.se
- Alva -

dricker du alkohol någongång,altså festar? och vad har hänt med dig och David?:( Kramisar

Svar: Halloj Alva! När jag fester (vilket jag inte gör ofta) kan jag dricka alkohol ja, men i vettiga mängder. Ingenting har hänt mellan mig och David, vi är lika kära som vanligt, hihi! Kram <3
Laura Kvist

2014-01-22 @ 02:26:41

Namn:
REMEMBER ME?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: