A summary of..

Hi Darlings! Jag har haft en fantastisk helg, därav leendet ↑. 
I fredags åt jag på Campino med ett härligt gäng klasskompisar. Efter det åkte jag hem till David för filmmys. Tidigt på lördagen tog jag och mamma tåget till Göteborg. Shoppade fram till fyra då vi tog oss till en väns lägenhet och köpte sushi på vägen. Myste lite innan bion skulle börja på Draken. Vi såg premiären av Stockholm stories, himla bra film och himla roligt att vara på Göteborgs filmfestival.
Jobbet började 11.30 imorse så jag fick ta tågen hem tidigt. Nu är jag hemma och ska läsa några sidor i biologiboken. Hoppas att ni har haft en toppenhelg ni med! 
 

- Matilda -

Låter som du haft en riktigt bra helg!! Var jobbar du? Kram!

Svar: Jag jobbar på McDonald´s! :D
Laura Kvist

2014-01-28 @ 14:11:24
URL: http://masa.blogg.se

Namn:
REMEMBER ME?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: