H O M E

Hej kära vänner! Jag är hemma efter en fantastisk vecka i paradiset. Har inte gjort så mycket mer än solat, läst och ätit. Sounds good to me. Som sagt, vi kom hem sent inatt men jag är uppe med tuppen för att ta mig igenom läxor som har fått vänta under resan. Ska också till stan för att köpa ett minneskort så jag kan börja ta lite bilder till bloggen igen. Fler bilder från resan kommer! 

- Lina -

Var har du köpt bikinin? Köpte du den detta året? Finns den kvar i butik tror du? Jättefin! :)

Svar: Jag köpte den på calzedonia i Rom och har ingen aning om den finns kvar tyvärr! visst är den! :D
Laura Kvist

2014-02-21 @ 11:23:31
- Stina -

Vart är bikinin köpt??

Svar: På calzedonia i Rom! :)
Laura Kvist

2014-02-22 @ 13:51:14

Namn:
REMEMBER ME?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: