it's your attitude that matters

De senaste dagarna har jag uppskattat så mycket och varit väldigt glad. Självklart har det till stor del med vädret att göra men också min inställning som jag har valt att ändra på, och jag tänker fortsätta i samma spår nu när skolan är igång. Det väntas stentuffa veckor ett tag framöver, långa dagar och prov varje vecka. Men ingenting talar emot ett liv utanför skolan. Som idag, jag borde ha satt mig ner och tatt fram böckerna men istället stack jag ut på en 8 km powerwalk/springtur. Det handlar om att prioritera, och jag personligen kan inte ALLTID prioritera skolan i första hand. Jag behöver prioritera träning, vänner och pojkvän för att klara allt det där tuffa med en bra inställning. Därför är det det jag ska göra och undvika kvällar av tårar, sömnlösa nätter och huvudvärk inför kommande utmaningar och prov. Jag tänker må bra samtidigt som jag ska göra mitt allra bästa. Mer kan jag inte begära av mig själv. 

- cajsa -

http://borgstroemcajsa.blo.gg
har ny blogg så hade varit jättekul om du ville kolla in!!!! :)
Fin blogg <3

2014-04-24 @ 21:04:26
URL: http://borgstroemcajsa.blo.gg

Namn:
REMEMBER ME?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: