Friday - I'm in love

Foto: Lovisa Solkvint 
Igår var jag med Lovisa och jag fick se hennes skickligheter bakom kameran live. Hon är så sjukt duktigt och tycker absolut att ni ska ta en titt på hennes blogg. Det slutade med ett minnseskort fullt med outfitbilder och ooooh vad bra de blev! Ovanstående bilder är bara ett litet smakprov (hoppas på att jag kan få hjälp med att redigera nån bild, hihi).
Idag har jag hunnit dansa i falkenberg, haft tre långa lektioner och nu är det äntligen heeelg! Solen skiner och jag ska träffa bästa Johannis. Livet är på topp med andra ord, XOXO.

- Anonym -

Du e så sjukt fin! Du måste bara bli model! Love ya :*

Svar: Haha sötnos! Tack!
Laura Kvist

2013-09-06 @ 17:44:09
- Wilma Hallenberg -

åh va fin du är!

Svar: Tack söta du!! 😘
Laura Kvist

2013-09-18 @ 21:24:00
URL: http://wilmahallenberg.blogg.se/

Namn:
REMEMBER ME?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: