Måndag


Det är så himla svårt att fota till er nu när det är mörkt när jag kommer hem från skolan, så jag är ledsen för de fula bilderna.
Danslektionerna var inställda idag så jag har haft en hel ledig eftermiddag. Följde med mamma och pappa till Tovedals och lunchade. Efter det har jag strosat på stan i jakt efter en mysig, stickad tröja men hittade tyvärr ingen. Snart kommer förhoppningsvis David och sedan ska jag bara plugga. Kram på er! 

- Mathias -

Vad blev det för god lunch då?! :) Ha en underbar kväll! :)

Svar: Kycklingwrap, supergott!
Laura Kvist

2013-11-11 @ 15:55:31
URL: http://twoplusone.se
- Siri -

Svar: Ååh tack goding, glad jag blir!!
Jag har båda lite också bara för att kunna variera med smakerna eftersom man lätt tröttnar på en. Det är trots allt 1 kg pulver liksom. Men "Strawberry White Chocolate" är den som smakar mest naturligt om man säger så. Jordgubb och choklad är två smaker som man oftast möter i vardagen om man säger så. "Kiwi youghurt" är lite annorlundare i smaken för det är ju inte ofta man äter något med koncentrerat kiwismak, haha! Så för att göra pannkakor hade jag nog tagit "Strawberry White Chocolate" men sen finns det även "Hazelnuts chocolate" eller något sånt och den tror jag folk rekomnderar mer i typ gröt och andra "bakverk" för det är mest naturlig choklad smak typ. Haha, det är jättesvårt med vad man gillar osv men så tycker jag iallafall!! Xxx

2013-11-11 @ 17:21:51
URL: http://www.sirielisabeth.blogg.se
- Anonym -

kan inte du skriva och berätta lite om ditt liv tillbaka? om dina killar du haft, hur det har varit och varför det tagit slut?
vilka bästavänner du haft, hur det har varit och så vidare... skulle vara jättekul! :D

2013-11-11 @ 18:03:20

Namn:
REMEMBER ME?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: