For breakfast +

 
Det bästa som finns är typ att följa med mamma till ICA. Jag har haft världens sug efter frukt de senaste dagarna så igår köpte jag hem en massa. Och det blev till en väldigt god frukost idag! 
Jag vaknade vid halv 11 idag och ska snart dra på mig träningspasset och ta mig an ett magpass på gymmet. Det har varit så himla dåligt med träningen den senaste tiden, så jag försöker långsamt bygga upp konditionen osv igen. Ikväll ska jag bowla och äta med tjejerna i klasssen! Kram på er ♥

- Anonym -

vart har du redigerat bilden?

Svar: I picmonkey! :)
Laura Kvist

2013-11-03 @ 13:51:12
- Anonym -

dom frukt lådorna var de goda? jag köpte den andra smaken men den var inte så jätte god.

Svar: Hej! Svår fråga, eftersom alla tycker olika. Men jag älskar torkad frukt så jag tycker att dem är jättegoda :D
Laura Kvist

2013-11-11 @ 19:35:00

Namn:
REMEMBER ME?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: