FÄRGBOMB

Hello guys! Jag är så himla trött på min hårfärg som just nu är ganska gul och mörk efter några slingningar. Och efter att ha sökt runt lite på nätet har jag hittat en massa positivt om dessa färgbombar ovanför. Så min fråga till er är om det är någon av er som har testat denna nutri color creme till håret? Eftersom jag vill få bort det gula och ha en ljusare och kallare ton tänkte jag testa nr. 1002. Tror ni det skulle hjälpa mig? 

- Maja -

Jag har haft den 1002 och tyckte den funkade bra, blev kanske inte jättestor skillnad men märkte att håret blev lite ljusare och inte lika "gulaktigt" så den tycker jag absolut du ska testa!:)

Svar: Låter perfa! Du har ju jättefin hårfärg :D
Laura Kvist

2013-11-05 @ 21:21:30
URL: http://majalovisaas.blogg.se
- aalicefilippa.blogg.se -

Jag har testat och tycker att håret blir ljusare och mycket livligare! Testatestatesta!

Svar: Vad bra! Det ska jag göra då :D
Laura Kvist

2013-11-05 @ 21:32:05
URL: http://aalicefilippa.blogg.se/
- SUGARSIN - Ett pastelgothmonster med stor aptit på hår och makeup -

Jag har använt dessa färgbomberna i några år.
Det den gör är att fylla på håret med pigment, även reparera håret och göra det glansigare. Jag vet inte hur du ser ut i håret just nu, men om du är blond fast känner dig gul så ska du använda Platina.
Det du ska tänka på är att använda en inpackning som dämpar/neutraliserar det varma/gula i ditt hår. Så därför måste du ha en kall inpackning.

Jag har använt platina, 1002 massvis med gånger och har även gett bort i present till vänner. Den är så underbar, och färgen blir helt.. gudomlig! :*

hoppas mitt svar hjälpte något.
kram

2013-11-05 @ 21:54:19
URL: http://www.sugarsin.blogg.se
- Anonym -

den för rött hår fungerar jättebra i alla fall!

2013-11-07 @ 21:02:16

Namn:
REMEMBER ME?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: