Den årliga listan

CHRISTMAS WISHES
Nike Air Max / GANT sweater / NY-tavla / Guldig klocka / Mary-Lou Highlighter / Aussie hårinpackning / Body Lotion / Presentkort på ZARA / MK neccessär  

Tänkte egentligen inte önska mig någonting till denna julen. Tror det beror på att jag ser pengar på ett helt annat sätt nu då jag tjänar egna pengar. Men när jag väl satt där så drog det igång haha, and the wishes bara flödade. Önska får man ju alltid! 
 

- Anonym -

Hur tjänar du dina pengar?

Svar: Jag jobbar på McDonald's :)
Laura Kvist

2013-11-17 @ 12:35:50
- Johanna och Bea -

Hej! Vi undrar om du var ute och gick idag, tror nämligen vi såg dig vid Varbergs idrottshall, eller så var det bara nån som var väldigt lik dig! ;)

Svar: Hej tjejer! Jag var ute och gick idag men inte vid Varbergs Idrottshall, så det var nog någon annan ;)Kram!
Laura Kvist

2013-11-17 @ 12:55:11
- lala -

Hur menar du? Ser pengar på ett annat sätt? Blir mest nyfiken på åsikter.

Svar: Innan jag själv jobbade förstod jag inte riktigt hur mycket jobb som låg bakom varje krona. Och nu köper jag ofta de saker jag behöver för egna pengar och känner inte att jag behöver en massa onödigt bara för sakens skull ;)
Laura Kvist

2013-11-17 @ 16:38:05
- lala -

Hur menar du? Ser pengar på ett annat sätt? Blir mest nyfiken på åsikter.

2013-11-17 @ 16:38:07
- Bella Sundqvist -

Väldigt bra önskelista tycker jag!

2013-11-21 @ 09:25:16
URL: http://isabellas.webblogg.se

Namn:
REMEMBER ME?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: