#goodlife

Jag trodde aldrig att en dag som denna bestående av matte näp kunde sluta såhär bra. För det första så har det varit upp emot 27 grader (!!!) i solen. Är detta ens möjligt i vårt land?! För det andra så gick matteprovet helt ok, fick iallafall inget hjärnsläpp och nu är jag läxfri!!! Under eftermiddagen har jag varit på McDonald's för att skriva på lite papper och bli visad runt. Varför? Jo, för i sommar är det kanske mig du träffar i kassan! Jag är verkligen jätteglad över detta jobb då jag ser många dörrar som öppnas. Allting med det är bara roligtroligtroligt. Så tja, man ska alltid se vad dagen har att erbjuda innan man dömer den. Puss!

- Viktoria Eriksson -

fin du är :)

Svar: Åååh tack snälla du!
Laura Kvist

2013-05-16 @ 20:38:19
URL: http://vickons.blogg.se/
- Sara - Hold on be strong -

Härlig bild :D

Svar: Tack söta du! :D
Laura Kvist

2013-05-17 @ 00:07:36
URL: http://saraleasofia.blogg.se

Namn:
REMEMBER ME?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: