5 THINGS ABOUT ME..

... written by David.
 
1. Laura klarar verkligen inte av att andra är bättre än henne. Vad det än gäller, framförallt i skolan. Hon ska alltid vara no.1. 
2. Hon får ryckningar när hon sover. 
3. Hon är väldigt väldigt målmedveten. Ibland lite för mycket, och kan ibland ha lite för höga förväntningar på sig själv. Omedvetet sätter hon lika höga krav på folk i sin omgivning också, något man sällan lyckas leva upp till ;)
4. Lauras favoritmat är godis och jag skojar inte när jag säger att hon äter godis varje dag.
5. Hon är väldigt bra på att göra fula miner och gör dom väldigt ofta. 
 

- Sofie :) -

Haha och alla fantastiska saker då? ;) <3

2013-05-15 @ 19:22:52
- Frida -

Hej.

Jag driver en filmblogg och jagar läsare, därför tänkte jag försöka göra lite reklam för mig.
Mitt förslag till andra bloggare är ett länk/banner byte, något du kan tänka dig?

Hör gärna av dig till [email protected]


/Frida @ www.fridasfilmtajm.blogg.se

2013-05-16 @ 14:03:02
URL: http://fridasfilmtajm.blogg.se

Namn:
REMEMBER ME?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: