LOVE PINK

Kommer ni ihåg att jag läste The Carrie Diarie för ett tag sedan? Jag blev ju helt fast och idag kom mamma hem med 2an som utspelar sig i NYC! + en rosa teburk hihi. Passar bra en dag som denna för jag är sååå trött då jag va uppe och pluggade till 2 inatt?! Inte okej. Nu ska jag läsa, lyssna på go musik och dricka te. Sen blir det ett steppass och ikväll ska jag lägga mig tidigt!
Ha det fint i vårvädret ♥
 

- Maria -

Ska du lägga dig så sent????? Ska du inte till skolan?

2013-03-05 @ 15:56:38
- isabella -

åhh vad snygga! Kärlek till rosa hehe! :D

2013-03-05 @ 16:52:42
URL: http://www.nattstad.se/isabellalovisa
- Siri -

Ååååh så snyggt skydd till datorn!!! vad kostade det och vart hittade du det? :*

2013-03-05 @ 16:55:53
URL: http://www.elizabethh.blogg.se
- Sara -

Var har din mamma köpt den boken? Har letat efter den jätte länge! <3

Svar: Jag fick beställa den på Bokia och så fick jag ett sms därifrån när den hade kommit! :)
Laura Kvist

2013-03-05 @ 18:14:54
- sofia -

läser du den på engelska eller svenska? :)

Svar: Engelska! :)
Laura Kvist

2013-03-05 @ 20:18:57
- Anonym -

Älskar du verkligen David för den han är? Det verkar inte så..
För vem går ifrån sin pojkvän för att han dricker något han tycker är gott?

Svar: HAHAHAHAHAHAHAH, VEM ÄR DETTA?!Ja, jag älskar David för den han är MEN han köpte en slush puppy i götet, INTE OK!!
Laura Kvist

2013-03-06 @ 13:12:21
- Anonym -

vad ska du ha på dig på 9ornas dans?

Svar: Har inte kommit så långt riktigt. Någon fin blus/topp och jeans skulle jag tro. Antar att du också ska dit så kan la fråga samma sak till dig? :)
Laura Kvist

2013-03-06 @ 17:03:25

Namn:
REMEMBER ME?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: