IT MAKES US STRONGER


"Work it, make it, do it, makes us harder, better, faster, stronger"
Tänkte ta upp lite det här med träning på bloggen faktiskt. Jag har aldrig varit någon riktig träningstjej, mer åt det motsatta. Visst jag har ju ridit och dansat i mina år men inte mer än så. Jag har heller inte behövt det liksom. MEN så blev det plötsligt mycket i skolan, mer än vad jag var van vid. Jag fick huvudvärk av stressen vilket gjorde mig trött, lat och sur. För ungefär 2 månader sedan så började jag träna regelbundet och tjohej vad jobbig bara tanker var på att cykla till gymmet efter skolan var. Men jag kämpade. Idag känner jag mig gladare och starkare. Jag äter bättre mat och är inte alls lika trött längre. Jag tror och har sett att många blir oroliga för den här nya tränartrenden bland ungdomar, men så länge man mår bra utav det och det inte går till överdrift så ser jag bara positivt i det hela! Och så vill jag tillägga att jag framstår kanske som en otroligt nyttig människa här på bloggen men haha nej det är jag inte. Sitter t.ex nu och smaskar på min tredje chokladboll och överväger om jag pallar gå på ett danspass. Det är snarare så att jag äter mer nu när jag tränar! (Ville liksom bara klargöra detta en gång för alla hehe). Jaja, jag vill inte låta som någon expert för det är jag inte, men ville bara berätta lite om min åsikt. Men vad säger ni? Håller ni med mig eller hur tänker ni? 

- Kira -

Totally agree!

Svar: Yey! :D
Laura Kvist

2013-03-06 @ 18:48:06
URL: http://kirauhlin.com
- Anonym! -

Åhh gud vad jag håller med!! Man käkar som tre hästar typ! Men också lyssna på Power av Kayne West när du tränar, den är också superb och peppig!

Svar: Haha toppen! :D
Laura Kvist

2013-03-06 @ 19:38:54
- Alice Filippa -

Sv: åh världens bästa ketih!! man saknar honom i alla säsonger sen :(

2013-03-06 @ 20:23:41
URL: http://aalicefilippa.blogg.se
- Alice Filippa -

Sv: Jo med mig är det helt okej, närmaste familjevännen har gått bort så känns lite konstigt men annars så!! Själv då? Allt bra? :)

2013-03-06 @ 20:29:23
URL: http://aalicefilippa.blogg.se
- Anonym -

Vilken färg/färger på converse tycker du är snyggast? :)

Svar: Vit och marinblå :D
Laura Kvist

2013-03-06 @ 22:39:04
- Siri -

bra skrivet ihih!!
svar: BÄSTA WIHOOO
okiiiii tack!!!

2013-03-06 @ 23:12:01
URL: http://www.elizabethh.blogg.se
- Elin -

Riktigt bra skrivet! Nu inspererade du mig till att börja träna, och det ska jag verkligen försöka klara! Tack för tipsen, kram!

2013-03-07 @ 06:20:48
- Siri -

Snodde "ditt" Kanyes quote om det var okiiiiii hiih, puss!

2013-03-07 @ 21:46:52
URL: http://www.elizabethh.blogg.se

Namn:
REMEMBER ME?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: