++

Precis kommit hem från några timmar i stallet. US stod för påskbuffé och det blev väldigt lyckat! NU tar jag lov och inviger det med choklad och OTH. Kan det bli bättre? Nej. Sedan ska jag träffa en saknad vän! Puss!

- Siri -

Alltsååå du är så fiiin! Xx

2013-03-29 @ 21:27:02
URL: http://www.elizabethh.blogg.se
- Anonym -

Hej söta du! Jättefin blogg, har läst den länge och du är en väldig favorit! :D <3
Om jag inte minns helt fel har du varit i Kroatien någon gång? Och jag undrar bara om du minns var du bodde eller vilken del eller något som verkar bra? Haha, jag planerar nämligen en resa för sommaren och har svårt att välja destination, har varit i ganska många länder men icke Kroatien och det verkar underbart! ... minns jag fel? :(

Svar: Hej, vill du fortafarnde att jag ska svara på denna frågan hehe? :D
Laura Kvist

2013-03-30 @ 00:18:19

Namn:
REMEMBER ME?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: