Brown eyes and blonde hair


Jag impulsbokade precis in en tid hos frissan imorgon eftermiddag. Var typ 1 år sedan jag var där sist och är sugen på en förändring/uppfräschning! Tänkte slinga det i ljusare toner. Jag har ju alltid haft naturligt bruna ögon och blont hår vilket jag tycker är lite personligt och speciellt men nu blir håret bara mörkare för varje vinter. Tråkigt eftersom jag verkligen trivs i blont. Jaja, i vår/sommar vill jag vara blond och i höst kanske det blir brunt? Det får vi se då! Men det enda jag kan tänka på nu är bruna ben, sena sommarkvällar och solblekt strand hår. See ya! 

- Dominika -

Så himla fint..lycka till hos frissan!

2013-03-12 @ 23:09:58
URL: http://domis.se
- sdfg -

Kommer det bild? :)

Svar: absolut!
Laura Kvist

2013-03-13 @ 07:53:13
- Moa -

undrar en liten grej: i vilket program gör du så du får en sån linje med text? ser så häftigt ut! Kram :)

2013-03-19 @ 16:48:57
URL: http://moashastblogg.blogg.se

Namn:
REMEMBER ME?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: