Sicilien parte due


Fjärde dagen hyrde vi bil och åkte 2 timmar tills vi kom till ett Grekiskt tempel i Taormina. Now you know my family. Nej, men det var faktiskt roligt, och intressant!

Och min kära pappa höll som alltid ett intressant föredrag om stället. Han kan mycket min pappa.


I Taormina fanns också en romersk teater med en galet fin utsikt.
The girls påväg in till staden.

Kakelgolvet i ett hys vi var i, gud så fint.

Asso ser ni Lovisas ananasklänning? Så fantastiskt fin! Håller ni inte med?
Sista kvällen bar jag min favoritklänning från A&F.

Sådär, nu har ni fått se en liten kort sammafattning av min vecka med familjen i Sicilien. Jag fick en fråga om vad hotellet hette, och det hette Calanica! Här kommer du till deras hemsida. Ett superhärligt ställe! 

- bellie -

Åhh har också varit i Taormina! Visst är det en underbar liten by? Är så avundsjuk på dig som var där så nyligen haha <3

2013-07-26 @ 21:08:47

Namn:
REMEMBER ME?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: