Q/A

Hur gör du filmerna? Liksom med VideofyMe, hur lägger du till musiken där? Och hur får du upp Imovie video på bloggen. Vet hur man lägger upp youtube video. Förresten är du jätte söt!
Vissa av mina videos är gjorda på mobilen och VideofyMe-appen och andra har jag filmat med min systemkamera. De som är gjorda via på mobilen är lätta att fixa ihop. Har du musik på mobilen så är det bara att lägga till det (finns förklaring i appen). När jag filmar med systemkamera gör jag filmen i Imovie och förut kunde man lägga in filmer i VideofyMe via datorn. Men tvärr inte längre, så det enda sättet just nu- gör filmen på datorn, lägg in den i mobilen och sedan ladda upp den i VideofyMe. Huh, hoppas du fattar lite iallafalla haha! 
Tack söta du!
 
Hur lägger man upp egna video på bloggen. Sån som du har gjort när du sminkar dig? 
- Det finns en app som heter VideofyMe, skapa ett konto där och börja filma och redigera och ladda sedan upp dina filmer, superenkelt! Sedan kopierar du HTML länken, och klistrar in länken i HTML ikonen här på bloggen! 
 
Vilken affär köpte dem solglasögonen i? 
 
Jag beställde mina från loveeyewear. Bra priser, stort sortiment, snabb och säker leverans. Tipstips! 
 
Var redigerar du dina bilder? 
Och om du isåfall kanske du kan skriva hur du redigerar dom? Älskar din blogg!
- Jag redigerar mina bilder i PS6. Och eftersom jag gillar ljusa bilder så ändrar jag mest kontrast och ljusstyrka. I PS alltså nivåer och kurvor. Jag föröker också göra dom så klart som möjligt (vilket fortfarande är svårt). Har du inte Photoshop är Picmonkey ett jättebra tips!
Tack snälla! Kram!
 
 


Namn:
REMEMBER ME?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: