Makeup

 
 
Åhej DAT collage. Jag blev lite inspirerad av Klara igår med det här med smink. Det är ju jätteroligt! Alla olika mirakelprodukter som finns som man kan testa sig fram till en helt ny look! Här har jag samlat mina cravings från Kicks.
 
1. eos läppbalsam. Ni har säkert sett dem tidigare, (t.ex. i Mileys nya video we can't stop). Har hört såå mycket gott om dessa små söta saker, och för mig är torra läpper inte ett alternativ.
2. Natural at night från Too faced. När jag väl lägger en ögonskugga så använder jag alltid bruna nyanser. Dessa är perfekta.
3. Perfect complexion collection från bareMinerals. För mig bästa pudret i världshistorien. I detta kitet får man ett orginal puder, borste och primer för 500 lappen! 
4. Prep + Prime Transparent Finishing Powder från MAC. För mig som har väldigt oljig hy är denna perfa därför att den minskar glans och blämmor. Och håller sminket på plats!
5. Denna goddoftande flaska behöver jag inte ens skriva vad den heter. Alla har vi sett den och alla vet att den luktar a m a z i n g. Var tvungen att ha med den, hihi.
6. Bästa borsten från Tangle Teezer. Behöver inte säga mer.
7. Solpuder från Too Faced. Har hört väldigt mycket gott om detta chokladluktande solpuder. Den ska vara bra för att den inte ger någon som helst orange färg. Ja tack!

- Anonym -

Jag är en sån tjej som hatar att bara ha puder, vill gärna ha någon slags fondation i ansiktet med eftersom att jag vill att det ska täcka så mycket som möjligt. Men vet du om man kan lägga fondation under det där pudret ifrån bareMinerals? och isåfall vilken?

Svar: Hej och förlåt för sent svar! Men iallafall. Då kan jag tipsa dig om Clinique's foundation, anti blemish! Jag använder den själv under bareMinerals, så testa den! :D
Laura Kvist

2013-07-24 @ 11:50:39

Namn:
REMEMBER ME?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: