SMINKVIDEO


Haha, OKEJ vad detta är pinsamt, men jaja.
Jag fick många frågor om mitt smink, hur jag gör och vad jag använder osv. Så jag har satt ihop en liten sminkvideo till er. Hope you like it! 

- Anonym -

Gulligt älskling ❤

Svar: ;*
Laura Kvist

2013-01-06 @ 14:44:50
- Elin -

Så grymt fint! När kommer resten av svaren till frågestunden? ❤

Svar: Tack! :D Jag tror inte jag hinner innan nästa helg, men ska försöka! :)
Laura Kvist

2013-01-06 @ 17:52:05
- Emelie -

Var du osminkad när du började? åhh, så fin du är *avundsjuk* hur får du så fina ögonbryn, är dina så mörka från början? :) Mina är så ljusa så de försvinner ifall man fotograferar ibland hahaha.. eller det känns så!

2013-01-10 @ 16:54:57
URL: http://lindblad.blogg.se
- Anonym -

Dåligt filmad. Du borde testa att filma lite bättre nästa gång !

Svar: Oooooh
Laura Kvist

2013-01-12 @ 17:42:30

Namn:
REMEMBER ME?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: