Önskerubrik - Bloggdesign

Jag är nog inte den enda bloggaren som får en massvis med frågor om bloggdesignen. Och jag kan börja med att skriva att min design har jag gjort alldeles på egen hand. När jag började blogga så fick jag hjälp av min fina vän Linn och jag bara satt bredvid med hakan i golvet och fattade i n g e n t i n g. Och det är verkligen så i början, man fattar nada och man tror aldrig man kommer att lära sig. MEN det gör man genom att googla på allt man undrar. Googla typ, "vad betyder allt i stilmallen" och sedan vad du vill göra, t.ex " hur får man menyn på vänster sida?" så får du fram en massor av hjälpmedel som du kan gå efter. Och det är så min och många andras designer görs. Det tar tid och man får lägga ner mycket arbete, men det går!
Är det någonting ni undrar så kommentera bara!

- Elin -

Tack för tipsen :D

2013-01-27 @ 09:05:27

Namn:
REMEMBER ME?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: