Oh my goodness

HALLÅ?! SER NI MINA NAGLAR ELLER?! HUR FINA DE VAR I SOMRAS?! Buhu, I what em' back. Just nu är de torra, korta och riktigt fula. Kan nog bero på kylan men också att jag har börjat småbita på dom. Har alltid bitit på mina naglar, tills jag gjorde jag manikyr i New York och efter det växte dom och blev såhär fina. Men som sagt, det varade inte länge. Jag vill vara brun, ha solblekt hår och långa fina naglar. NUNUNUNU

- Siri -

Oj jääävlar vad fina!! det var ett tag då jag också hade riktigt llånga och det är ju SÅ fint!! Och solblekthår och bruna med, i miss!! haha xx

2013-01-10 @ 08:12:06
URL: http://www.elizabethh.blogg.se
- Emelie -

Fina!! Jag har alltid bitit på mina naglar, önska mina med var så fina!

Svar: Det är bara att kämpa!
Laura Kvist

2013-01-10 @ 15:38:14
- Siri -

svar: jaaaaa verkligen!! ska själv försöka spara, så mycket finare!!

2013-01-11 @ 00:11:18
URL: http://www.elizabethh.blogg.se

Namn:
REMEMBER ME?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: