Dumma iMovie

Idag är jag sur. Jag hade lovat att lägga upp svaren på frågestunden i ett videoinlägg. Jag spelade in, blev jättebra och skulle sätta ihop lite delar iMovie. Gick det? Nej. Programmet vägrar att exportera klippet. Sedan skulle jag sätta mig och filma om men då var jag så sur att det inte gick. Surt. Ska försöka imorgon igen, så håll ut!

- Liborius -

åh hoppas det löser sig!:)

2013-01-12 @ 17:55:12
URL: http://liborius.blogg.se
- smilla -

snygg är du iallafall! :) älskar din bäddning! har letat i arkivet men inte hittat nån rundtur på ditt rum även fast jag är ganska säker på att du lagt ut det, vet du var den finns?

Svar: Haha tack! :DHåll utkik, jag håller på med en video där du får se mitt rum :D
Laura Kvist

2013-01-13 @ 11:24:21

Namn:
REMEMBER ME?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: