I MIN TRÄNINGSVÄSKA

Tänkte snacka lite om min träning. Jag tränar som sagt på friskis&svettis minst en gång i veckan. Jag har otroligt mycket annat omkring mig som gör att jag inte alltid hinner med så många pass så hittils har jag bara testat på Medel jympa och Fuego. + Gymmet. Men tänkte också börja med boxning/step/core. Det som är så bra med friskis är att det finns så himla mycket att välja på, och jag tycker om variation i min träning för jag tröttnar så lätt annars. På gymmet kör jag mest armar, mage och rumpa + vighet. Jag är verkligen inte en träningsmänniska egentligen men tycker att det har blivit skitkul nu på sistone! Jag är starkast när jag kör själv och då anpassar jag mig bara efter mig själv. Så det är ett tips om du vill komma igång. Sätt upp mål för dig själv.

Meningen med min träning är inte bara att få en fit kropp utan jag känner mig mer levande och allt sötsug försvinner. Man känner verkligen skillnaden på bara några veckor! För en månad sedan orkade jag knappt springa 10 min på rullbandet, nu springer jag dubbelt så mycket utan problem. Och man blir så mycket gladare.
Tränar du? Isåfall vad och vart? 

- Siri -

Låter awesome!!! Mahah, jag vills vara ändå även ifall kanske redan pratat med det. Jag tränar badminton och handboll samt gymmar på Atletica och det har ju blivit ännu mer gympass nu eftersom min tumme har gått åt helvete så jag får pausa i handbollen! thihi x

2013-02-04 @ 16:43:11
URL: http://www.elizabethh.blogg.se
- smilla -

Älskar träningsinlägg, så inspirerande! Tränar på ett gym som heter Friskvårdskompaniet, går oftast på pass men gymmar även. Sjukt kul! Går oftast på bodycombat, det är så himla roligt. Det är olika kampsporter som man liksom kör i luften, låter flummigt och det var verkligen det första gångerna, kändes urfånigt! Men nu är det på allvar haha, instruktörerna säger tex "träffpunkt haka eller kind" och då blir man motiverad som tusan att slå ner sin "fantasimotståndare". Bodypump gillar jag också!

2013-02-04 @ 16:46:40
- Anonym -

Varför har du med egna hantlar? :o

Svar: Haha det har jag inte, ville bara visa att jag har rosa hantlar ;)
Laura Kvist

2013-02-04 @ 18:15:05
- Siri -

svar: ja det förstår jag!! hihi tack!!
Nej jag äger faktiskt inte den boken! Men Hannahsaralovisa.blogg.se gör de, fråga henne ;) x

2013-02-04 @ 23:40:03
URL: http://www.elizabethh.blogg.se
- Hannah Danielsson -

var har du köpt dina hantlar? kram :)

2013-02-05 @ 21:33:46
URL: http://hannahdanielsson.blogg.se/
- Alma -

Tränar en gång i veckan, ett styrkepass med lite kondition. Det hålls i skolans gympasal av byns idrottsförening :) I måndags var det vääääldigt mycket mage/lår/rumpa, och jag kan säga att det känns idag... Kunde knappt gå i morse, hahaha!

Kram!

2013-02-06 @ 18:31:08
URL: http://photoab.blogg.se/
- Olivia! -

Hej! var kommer det "rosa" linnet ifrån? :) <3

2013-02-24 @ 20:17:51
URL: http://oliviasblog.blogg.se
- Olivia! -

Hej! var kommer det "rosa" linnet ifrån? :) <3

2013-02-24 @ 20:17:52
URL: http://oliviasblog.blogg.se

Namn:
REMEMBER ME?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: