FAVORITES ♡


Jag är en såndär tjej som använder typ hundra olika produkter varje kväll och efter duschen. Så därför tänkte jag att jag kunde visa några favoriter. Yey!
 
1. VÄRLDENS GOLUKTANDE BODY LOTION. Fick den av syster i julklapp och ror hon köpt den utomlands. Så har lite smått panik nu när den håller på att ta slut. Luktar typ vanilj/kakor!
2. Lotion till håret. Luktar jättejättegott och håret känns mycket lenare och mjukare.
3. Jag har aldrig tyckt om BUS men då hittade jag denna som inte ger lika mycket färg som alla andra och inte heller luktar lika äckligt som de flesta BUS (enligt mig dårå). 
4. Favorit bodysplashen från VS. White cotton & pink lily (fragrance mist) funkar varje dag. 
5. Min älskade body lotion. Också från VS i doften, honeysuckle & jasmine. 
 

- Carro Hedenmark, -

Har länge letat efter en bra BUS får testa den som du gillar! :) Tack för tipset!

Svar: Absolut! :)
Laura Kvist

2013-02-22 @ 09:33:38
- Sarah -

Ja har testat Doves summer glow men när ja träna lr klia mej lr nåt så blev de fläckigt :/ Men den luktar jättegott :)

2013-02-23 @ 01:09:07
URL: http://CheerSarah.devote.se
- Anonym -

Hur ofta använder du BUS!?

Svar: Inte ofta haha, en gång i månaden typ ;)
Laura Kvist

2013-03-06 @ 22:37:02

Namn:
REMEMBER ME?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: