Tisdagskväll

God kväll vänner! Även om det blir lite enformigt så måste jag ändå skriva att idag har jag varit i skolan. Hade ganska många lektioner idag, men alla är roliga så det gick prima. Dock hade vi två engelskaprov och tjohej, någon behöver åka till England i några veckor efter denna sommaren märkte jag. Jag hargett mig an på att klara Natur, för jag är så jäkla bra. EGOBOOST. Tänk så du med!
Nu tänkte jag iallafall sätta på min grymma chill-lista ↑, tvätta bort sminket och plugga lite kemi. Imorgon blir en toppendag! Puss och kram! 

- aalicefilippa.blogg.se -

förstår inte hur du kan vara så glad och positiv och underbara hela tiden!!! en ekvation som inte går att lösa! Applåder till dig Laura, xx

2013-08-27 @ 22:13:41
URL: http://aalicefilippa.blogg.se/
- Emmie -

Åh Jack Johnson och Ed Sheeran, bra musiksmak Laura! *Smiley med hjärtögon*

Svar: Löööve them! Så underbara hihi
Laura Kvist

2013-08-28 @ 10:06:35
URL: http://emmieelsie.blogg.se
- Anonym -

vart/hur gjorde du din nuvarande header? superfin!

Svar: Tack! Jag gjorde den i PS, hittade en bild på google och skrev bara nessona.blogg.se bredvid hehe, lätt som en plätt! ;)
Laura Kvist

2013-08-28 @ 13:49:14

Namn:
REMEMBER ME?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: