Min sommar

 
Jag gick ut grundskolan med ett leende och hade ingen aning om vad sommaren hade att erbjuda. 

Firade midsommar med fina vänner och god mat. 

Fyllde år och fick världens finaste överraskning - en rosa prinsessbrunch. 
Startade Juli månad med en vecka i Sicilien.
Jobbade en hel del och resten av tiden satt ag mest inne framför datorn. 
Hade en jättemysig dag i Göteborg med min favorit. 

Shoppade en superfinkjol och var så glad för min nya plånbok. 

Hälsade på i barndomsstaden Torekov med familjen.
Fixade lite i rummet. 

Jag har hunnit med mycket men ändå inte. Jobbet har tagit upp en stor del utav ledigheten men ändå har jag hunnit underbara saker som Italien, sena sommarkvällar, två Håkan konserter, varit ute på havet, Köpenhamn, vänner osvosv. Imorgon är sommaren officielt över men det känns faktiskt helt o k. Tänkte fixa ett "skippa höstdepp" inlägg till er. Vad sägs om det? 

- Anonym -

Jag älskar dina inlägg oavsett vad det e! Så det kommer bli spännande med "skippa höstdepp" inlägget puss och karm.

2013-08-31 @ 19:09:04
- Sofie ;) :) -

Låter skitbra Laura, ska bli kul att läsa!

2013-09-02 @ 12:30:17

Namn:
REMEMBER ME?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: