WOW! Gissa vilken kap jag gjorde i Görteborg här om dagen? Jag har suttit och försökt göra en video om allt det här men nej, den publicerar jag inte hehe. Så jag kan väl skriva lite kort istället. Jag har varit påväg att köpa ett startkit från bareMinerals länge nu. Därför att min hy mår så bra av deras produkter. Men en tusenlapp svider i plånboken min ska jag säga er. Iallafall. Inne i butiken, Grand Parfymeri i Göteborg hittade jag denna rosa påse, innehållande: Ett vanligt puder, en borste, ett puder att ha över för hållning + en test på Prime Time. Och allt detta för 199 kr. Sparade 700 spänn. Kanske mitt bästa kap det här året. 
 

- Flickan -

vad roligt att du är med :)

2013-08-09 @ 20:51:09
URL: http://somrigt.webblogg.se
- Linnéa -

Hej! Jättefin blogg! Vart ligger Grand Parfymeri i Göteborg?

Svar: Hej och tack så hemskt mycket! :D Grand Parfymeri ligger på Kungsgatan, i samma passage som Tessie. Kram :)
Laura Kvist

2013-08-11 @ 18:59:26

Namn:
REMEMBER ME?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: