A good day

Började min dag med sovmorgon och en supergod- & nyttig frukost. Skoldagen rullade på bra och när jag slutade cyklade jag ner till Mignon och fikade med bästisarna. Och provade självklart lite kläder. Ikväll ska jag bara göra några få tal i matteboken och sedan är jag läxfriiii (för en liten stund).
Jag snackar så mycket om mig själv och hur jag trivs i skolan, så kan inte ni alla ettor berätta hur det går för er? Hade varit så kul att få veta! Kramar!

- aalicefilippa.blogg.se -

Sv: Söta söta du! <3

2013-08-29 @ 07:47:45
URL: http://aalicefilippa.blogg.se/
- Frida -

Har också precis börjat ettan! Ekonomi, riktigt roligt faktiskt! Redan fått en del läxor, men så ska ju skolan vara, och nya vänner med. Dock så har inte alla i skolan skåp, så vi delar 3 st på samma skåp, i ca 6 veckor. Roligt att läsa om hur du tycker om din skola och hur det är och så! Kram

Svar: Låter som om du trivs! Vad skönt! Haha det där med skåpen låter lite jobbigt dock ;) Kramar!
Laura Kvist

2013-08-29 @ 17:50:32
URL: http://www.fridalindstrom.devote.se
- Alma Bengtsson -

Det går superbra och jag trivs så ba på LBS! Verkligen skönt att gå på en liten skola :) Har inte fått några läxor än men det kommer väl så småningom... ;)
Tror att dessa åren kommer swischa förbi, och vips tar vi studenten! Även om det känns ganska långt bot nu ^^

Svar: Vad roligt att du trivs! Haha läxorna kommer säkert med tiden ;) Ja, gud. Tänk när vi vaknar upp på student-dagen, längtaaaar!
Laura Kvist

2013-08-30 @ 08:09:21
URL: http://photoab.blogg.se/

Namn:
REMEMBER ME?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: