This is killing me

Jag önskar verkligen att jag kunde sitta här och skriva om vilken bra dag det har varit och hur glad jag är, men nej det går inte. Har ett stort so prov imorgon om första världskriget, vilket inte alls känns kul. Så dagen har bestått utav plugg och det kommer kvällen också att göra. Rörde ihop lite chokladcrisps innan, snabbt, enkelt och såååå gott!! De är godare än vad de ser ut, hehe. Här hittar ni receptet. Men nu måste jag fortsätta, ha det fint!

- Alma Bengtsson -

Vilket sammanträffande! Sitter och skriver på en s.k. hemtenta om första världskriget nu, vilket suger... andra världskriget är ju åtminstone intressant.
Och så undrar jag... vilken skola går du på i Varberg och vad har du tänkt att gå på gymnasiet? :) Går själv i Lindbergs skola och tänker gå media på LBS ;)
Lycka till på provet!

Svar: Ååååh, provet gick helt okej. Så mycket att hålla reda på bara!!Jag vill inte skriva ut min skola här på bloggen, men kolla i skolkatalogen på H så hittar du mig hihi! :D Jag vill gå Naturestet inrikting dans.
Åååh, tittade in på din blogg och dina foton är verkligen fina, syns att du kan din grej! Så där platsar du säkert! Kram :)
Laura Kvist

2012-09-26 @ 17:45:56
URL: http://photoab.blogg.se/
- Hilda<3 -

Tack så mycket! Fin blogg du har btw!<3

Svar: Så lite så! Tack! :D
Laura Kvist

2012-09-27 @ 09:17:40
URL: http://www.hilarioushilda.bloggsida.se
- Alma -

SV Ska kolla skolkatalogen då ;) Tacktack!

2012-09-27 @ 20:27:00
URL: http://photoab.blogg.se/

Namn:
REMEMBER ME?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: