Be creative

Jag vill så himla gärna kunna teckna fint. Kollade in på Isabelles blogg och såg att hon hade målat värsta coola tavlan till sitt rum och jag blev plötsligt jättesugen på att börja måla! Men helt seriöst, jag kan inte. Eller okej, alla kan måla men vissa är bättre än andra och jag tillhör inte dom. Får aldrig några idéer och förstår liksom inte hur man ska göra och tänka, jag kan inte bara kladda lite - för det blir aldrig bra. Isåfall måste jag alltid ha någonting att rita av för att det ska bli hyfsat bra. Jag har B i bild jag har ingen aning varför haha. Min mormor är fantastisk på att måla och min syster har gjort riktigt fina grejer, men jag? Nepp, jag får hålla på med annat...
                               
Döskallen med fjädrar ska jag måla till en uppgift i bilden, får se hur detta går ;)


- Isabelle -

Ååhh gulle! Tack för länken! miss yoooou<3

2012-09-22 @ 14:02:23
URL: http://isabellezoe.blogg.se/
- Elin -

Hej ! Jag funderar på att göra ett porträtt av dig så jag undrar om du har nån mail adress eller nåt som jag kan skicka porträttet till sen? Kram

Svar: Men vad kul!! :[email protected] är min mail
Kram!
Laura Kvist

2012-09-23 @ 16:40:39

Namn:
REMEMBER ME?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: