Nu börjas det

Har som de flesta andra 9or i Halland varit på gymnasiemässa idag. Tjockt med folk och alla blev nog lite förvirrade. Massor av papper i händerna och så står man där och pratar om något man inte alls tänkt, om en fotbollslinje i Halmstad t.ex. Haha, fattar inte hur jag hamnade där. Jag har iallafall helt och hållet bestämt mig för Natur-estet, vilken känns helt rätt. Men ska jag gå dans eller musik? Vad är mitt andra val? Vad vill jag läsa för språk? Nu är det på riktigt. Om några månader ska vi ha bestämt, känns lite läskigt, men roligt. Får se vad det blir!

- annie -

Jag tror jag såg dig! :D
Håller med om att det var ganska rörigt, men skönt att du vet ungefär vad du vill i alla fall :)

Svar: Jaha, hihI! :DJaaaa, vad har du för tankar då? :D
Laura Kvist

2012-10-17 @ 18:51:39
- cecilia -

Kommer själv ihåg när jag skulle välja gymnasie och linje och allt, och nu har jag precis tagit studenten! Hoppas du kommer in på det du vill! :)

Svar: Åh, det lät skönt. "Har precis gått ut gymnasiet". Ja det hoppas jag, tack! :)
Laura Kvist

2012-10-17 @ 20:40:03
URL: http://ceciliaaaaas.blogg.se
- aalicefilippa.blogg.se -

Skönt för dig som vet, själv har jag ingen aning :ll

Svar: Ja, det är riktigt skönt!Du kan alltid gå Natur estet, då blir vi klasskamrater, hihi! :D
Laura Kvist

2012-10-17 @ 20:49:57
URL: http://aalicefilippa.blogg.se/
- Amanda -

Skönt att veta! Jag har också bestämt mig för natur-estet och med inriktning dans :D så då kanske vi blir klasskompisar!

Svar: Ja, vad roligt :D
Laura Kvist

2012-10-21 @ 18:30:26
URL: http://amandawanggrens.blogg.se

Namn:
REMEMBER ME?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: