Latest

SENASTE:
Låt du hörde: "Back to you" - Cody Simpson
Film du såg: En gång i Phuket
Mat du åt: Äpple
Kram: För 1 timme sen, hannis hihi <3
Känslan: Trött och lycklig
Är du kär: Hihi, ja
Resa: Kroatien
Glädje: Precis, när Chuck & Blair förenades
Person du träffade: Alla i klassen
Personen du pratade i telefon med: Johanna :*
Vad står det i ditt senaste sms: "Laura! Vi måste ses snart :D<3"
Gången du åt 7-eleven korv: Never have
Gången du var utomhus: För 30 minutersedan
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Söndags
Saken du köpte: Schampoo
 
Ska bli skoj: London!! 
Ska inte bli skoj att: Att få tillbaks No provet, ha-ha
Sparar till: Londoooooon
Pålägg som gäller: Gillar inte pålägg men ost och gurka isåfall
Önskar att jag var bättre på: Idrott!
Dagens dryck: O'boy <3
Vad saknar du: New York
Tre band/artister: Ron Pope, Mumford & Sons och Beyoncé
Vad har du gjort idag: Vart i skolan, gjort prov och kollat på gossip girl
Vad ska du göra ikväll: Plugga & mysa.
Hur många timmar sover du per natt: Åtta 
Vem är snyggast i världen: Haha, Francisco Lachowski bla.
Vad är det för veckodag: Tisdag :(
Bästa saken som hände mig i somras: I fell in love
Favoritplagg i garderoben just nu: Mina dr. Denim jeans och alla myströjor
Längd: 1.60 typ
Byter gärna garderob med: Chloe Schuterman
Byxa eller kjol: Byxooor
Senast utlästa bok: Eld
Mitt rum kan beskrivas som: Romantiskt, ljust och tjejigt
Mig själv med tre ord (just nu): Lycklig, trött och fundersam
Jag tränar: På friskis och rider
Jag ville bli när jag var liten: Liten och liten, ville jobba med kläder även när jag var liten tror jag.

 

- Anonym -

När åker du till London?

Svar: Idag om en vecka, den 10nde alltså :D
Laura Kvist

2012-10-03 @ 17:16:26
- Amanda -

Du är så himla vacker och jag älskar att läsa din blogg, ha det bra :)

Svar: Åh, vad glad jag blir, tack!!
Laura Kvist

2012-10-06 @ 14:47:17

Namn:
REMEMBER ME?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: