Drömtavlan


Clara Hallencreutz
KÄR. Helt perfekt till mitt rum. Men 10 000 kr känns lite väl mycket och jag vet inte äns om den går att få tag i längre. Buhu. Får la ta och göra mig en själv, HA - HA



Hej vänner! Jag har haft såååååå mycket att göra de tre senaste dagarna. Massor av prov och läxor, hästar, US och därimellan ska man hinna sova. Hade en väldigt bra dag igår trots att det var torsdag. Fick gjort de mesta i skolan, bla. ett matteprov som gick helt okej. Sedan kom min fina pojke hem från att ha varit bortrest i en vecka. Efter skolan stack jag och red lilla Hickory, min medryttarponny nu för tiden, wiho! 

Nu ska jag fortsätta att lyssna på Mozart och plugga lite musikhistoria. Har prov om 2 timmar, taggaaaa!

- Anonym -

hihi vem är din lilla pojke :D (a) <3

Svar: Min lilla pojke heter David, hihi <3
Laura Kvist

2012-10-26 @ 10:54:22
- nyfiken -

Vad heter han i efternamn? hihi, nyfiken här, grattis förresten ;)

Svar: Haha, det får du lista ut själv! Tack hihi :D
Laura Kvist

2012-10-26 @ 17:27:43
- hihi -

david samuelsson?

2012-10-26 @ 17:50:38
- Anonym -

har du pojkvän?

Svar: Yes, I have hihi
Laura Kvist

2012-10-26 @ 20:19:11

Namn:
REMEMBER ME?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: