Colorful Inspiration and Life

Min nya bakgrundsbild! Blir så glad av alla färger, sommar, snygga killar & all inspiration varje gång jag öppnar min maciee, hihi!

Hej på er! Jag hade ju en blogg, så var det ja. Jag har inte haft så mycket tid till att fota den senaste tiden och då vet jag inte vad jag ska blogga om. Menmen, det går i vågor och jag försöker så gott jag kan!
Har iallafall haft en väldigt mysig och bra dag! Har stått i cafét och tjänat lite pengar som vi ska ha till att fixa i vår Ungdomslokal i stallet. Alla var jätteglada och trevliga! Sen fick jag kontakt med några ponnyägare och imorgon ska jag provrida en liten B-ponny! Det ska bli så himla roligt, och jag hoppas verkligen att det går bra så att jag kommer igång med ridningen igen! Ååååh, har allt man kan önska sig nu, är bara så lycklig hela tiden, iiiiih! Xx- L ♥

- Anonym -

Heeej, hur gör du ett sånt Collage? Jätte snällt om du svara! jätte fin blogg :D

Svar: http://www.picmonkey.com är en jättebra redigering & collage sida! Där gör jag alla mina collage :DTack, verkligen tack!! Kram :)
Laura Kvist

2012-10-21 @ 20:15:02

Namn:
REMEMBER ME?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: