Gymnasiebesök


Hej vänner! Idag har jag och alla andra 9or i Varberg varit på gymnasiebesök. Jag besökte Natur, Samhäll och Ekonomi. Blev ännu säkrare på Natur-Estet, vilket är så skönt eftersom de flesta är ganska förvirrade just nu. Längtar verkligen efter att få börja på PS nu! Ny klass (även om jag äälskar min), större skola och man kan börja om lite på nytt liksom. Blir mycket plugg, men jag siktar högt och det klarar jag. Ni 97or i Varberg, hjälpte det här er? 

- Alma Bengtsson -

Inte direkt, blev bara ännu mer säker på LBS Media :D

Svar: Åh, det verkar jätteroligt där! :D
Laura Kvist

2012-11-28 @ 16:08:21
URL: http://photoab.blogg.se/
- Linn Bank -

du är såååååå fin min vän <3

Svar: right back at ya darling <3
Laura Kvist

2012-11-28 @ 19:06:11
URL: http://linnbank.blogg.se/
- Siri -

braaaaaa att du väljer det! kommer bli super för dig :D det äger verkligen! vilken inriktning blir det då för dig på estet? kram :) asfin blogg!!

Svar: Ja, det tror jag med! Eran klass gjorde mig helt bombsäker på mitt val, ni verkar ha det så himla roligt!! Ja det är det jag inte riktigt vet än, Dans/Musik/Bild står det emellan, SÅ SVÅRT :(
Åh vad glad jag blir att just du säger det! Läser din blogg dagligen ska du veta hihi, kram! ♥
Laura Kvist

2012-11-28 @ 20:11:03
URL: http://www.elizabethh.blogg.se
- Linnea Kuczerski -

Hjälpte mig rätt mycket med !:)
Jättefin blogg du har!

Svar: Tack!! :)
Laura Kvist

2012-11-29 @ 15:57:52
URL: http://linneakuczerski.blogg.se
- lovisa -

tror jag också kommer välja natur-estet när jag ska välja, är sugen på att välja dans som inriktning där men vet inte riktigt vad man håller på med. man dansar ju såklart men kan du förklara lite mer? älskar din blogg!

Svar: Åh vad roligt! :DDet jag vet är att man dansar ungefär 6 timmar i veckan, det är mycket balett som gäller. Sen är den ju andra dansstilar också och improvisation. De verkar ha riktigt kul på sina lektioner!
Tack så jättemycket!! :D
Laura Kvist

2012-11-29 @ 17:38:54
- gabriella -

hej! jag gillar din blogg jätte mycket den är väldigt bra och inspererande! sitter och läser kommentarerna och svaren här ovanför och då har du skrivit att man dansar mycket ballet. då undar jag om man behöver ha erfarenhet i just ballet, för jag har gått i dans men inte just ballet.. vet du nått om detta? kram

Svar: Åh, tack så jättemycket verkligen!! Nej, inte vad jag tror. Jag pratade med en tjej och hon sa att hon aldrig dansat ballet men det går jättebra ändå. Några hade tydligen aldrig dansat förut och dom hänger också med. Jag t.ex har aldrig heller dansat ballet och är världens ovigaste person haha, men man är ju där för att lära sig! :D
Kram :)
Laura Kvist

2012-11-30 @ 18:03:42
- Siri -

svar: men vad roligt!! vad kul att du läser min blogg med ihih :*
jag har ju ingen aning vad du gillar mest men jag måste säga att bild är super. Jag själv älskar att skapa och vara kreativ och det får man verkligen utnyttja på bildlektionerna!! :D kram!

Svar: Hihi ja, jag får klura vidare på det dära! :D
Laura Kvist

2012-12-01 @ 01:01:20
URL: http://www.elizabethh.blogg.se
- Josef -

Gå musik inriktningen! :)<3

Svar: Haha, kanske! :D
Laura Kvist

2012-12-01 @ 23:37:05
- Sanna -

Funderar också på natur-estet dans, älskar att dansa! Men vet inte om jag pallar allt plugg...

2013-01-16 @ 11:54:42
URL: http://isolaisola.blogg.se

Namn:
REMEMBER ME?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: