Härliga första maj

Herregud, vilken härlig dag det har varit idag! En superstart på maj! Började dagen med lite solning (21 grader varmt, hallå eller!?) Sedan träffade jag Hanna och vi köpte varsin glass och myste vid stranden. Vid fem drog jag på mig mina sommarridkläder och cyklade till stallet för att hoppa min favorit, Kingen. Gick bättre än jag trott faktiskt. Eftersom jag är hopprädd och hoppade en pigg liten filur idag så tänkte jag mest på att komma över hindrena, och det gjorde jag ju! Wiho! Nu har familjen precis ätit grillat och jag ska göra mig fräsch inför morgondagen och kolla på New Girl. Världens roligaste serie! Ha det fint ♥

- Lovisa -

Så fint och kul, saknar dig! du får allt komma hit snart <3

2012-05-01 @ 21:14:24

Namn:
REMEMBER ME?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: