Äntligen är våren här

Halloj! Det har ju varit så himla fint väder de senaste dagarna att till och med små knoppar sticker upp ur jorden. Så när jag kom hem från skolan tänkte jag gå ut och fota lite på blommorna som sakta men säkert kommer upp men nej, det var skugga överallt. Men jag hittade istället en fjäder, haha! Jag fick aldrig till inställningarna riktigt så jag tröttnade & gick hem igen. Under hela eftermiddagen har jag städat mitt rum och tatt ner böcker och kläder från garderober och hyllor. Imorgon ska garderoben upp & även mitt fina sminkbord, tjiho!
Nu luktar det pannkakor från köket, bäst att jag går ifrån datorn. Vi ses, Xo- L ♥

- thidah -

grymt fina bilder tar du och grymt söt är du också!

2012-03-15 @ 20:55:15
URL: http://thidahs.blogg.se/

Namn:
REMEMBER ME?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: