26 juni

Klänning - H&M / Jeansjacka - JC / Väska - GinaT / Skor - Converse / Solbrillor - H&M / Skärp - Zara 

Vaknade hos min vän Bella och blev glad över att äntligen se lite sol!! Man blir ju helt deprimerad när det regnar & är 13 grader ute på sommarlovet, i juni?! Aja, jag är glad för den lilla sol vi får. Tog mig en promenad hem och chillade i solen. Nu kom jag precis hem från bästis som åker till Grekland i 2 veckor imorgon, jag åker den 10e och Linn kommer hem den 11e, typiskt. Kommer inte kunna ses på 1 hel månad!! Sick vad tiden går snabbt nuförtiden. Snart har det gått två veckor på sommarlovet, gäller att ta vara på friheten!



- Mamma -

Var är du någonstans?

Svar: Hos Linn! :D
Laura Kvist

2012-06-27 @ 09:05:02

Namn:
REMEMBER ME?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: