Syster 20 år

Hej! Nu är jag tillbaks i lilla Varberg igen. Jag har haft det helt U N D E R B A R T.
Många kort har jag tatt så jag tänkte snart ladda in bilderna på datorn och sedan visa er några utav dom.

Idag fyller min syster Lovisa 20 år! Vi åkte en sväng till laxbutiken vid lunch och åt. Sååå gott! Sedan körde vi till Halmstad och gick runt i den mysiga staden och fikade. Och nu sitter jag här, hemma i datorstolen.
Ikväll ska jag bara vara hemma. För imorgon tar jag & Linn tåget upp till Göteborg! Så vi håller tummarna för att vädret tillåter det.
Kram på er ♥

- jasmine -

när kommer foto saken ??

2012-01-02 @ 21:18:06
- Filippas place -

Grattis till din syster och gott nytt år!

2012-01-02 @ 23:24:40
URL: http://filippasplace.blogg.se/

Namn:
REMEMBER ME?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: