När 2011 blev till 2012

Såhär såg min nyår ut. • Guldigt klädd - Stockholm - Fin resturang - Skansen •
Jag hade ett super slut på 2011 & en super start på 2012. Vi åt 4 rätters på Aubergin innan vi tog en promenad till Skansen. På Skansen var det väldigt mycket folk men ändå go stämning. Under själva showen tänkte jag mer på kamerorna som var runt omkring mig än det som hände på scen, haha.. Men ändå kom jag med på Tv, attans :(
När det slog över till 2012 stod alla & såg på de fantastiska fyrverkerierna. Och sedan var det 2012. Jag älskar känslan av ett nytt år. Det är som att läsa en bok. Man vet aldrig vad som väntar på nästa sida.

Ni som undrar vad jag hade på mig under nyårsafton. Jag kände mig faktiskt inte så fin på i år. Jag hade på mig en guldig, stickad tröja som jag har köpt på Gina. En svart, tajt kjol & svarta strumpbyxor. Och till det ett par svarta kilklackar. Alla smycken hade jag glömt hemma så jag kände mig ganska så tom. Men jag var glad ändå!

- Filippas place -

Snygg nyårsoutfit! Och det måste ha varit fantastiska fyrverkerier på Skansen!

2012-01-05 @ 21:15:47
URL: http://filippasplace.blogg.se/

Namn:
REMEMBER ME?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: