Favoritväska & snack

Hej på er! Mår ni bra? Jag själv har varit väldigt seg & trött denna veckan. Första veckan efter ett lov är alltid hemsk, går inte att komma ifrån det. Och tröttheten har gjort att jag har haft 2 days off från bloggelibloggen. Men lite roliga grejer har jag ändå gjort. Jag har tagit kort på min favoritväska som kommer ifrån Lindex & jag och min vän Linn har äntligen bakat Macarons! Vi ska nog inte gå in på detaljer när det gäller bakningen, heh. Det var inte det lättaste vi gjort och det blev inte så bra som vi hade hoppats på. Men roligt hade vi! Och en sak är säker- jag ska aldrig någonsin äta macarons igen. Just saying.

Men nu är det helg igen och jag ska bli pigg, woho! Ha en fin fredagskväll! ♥

- Julia Hvalgren ♥ -

Mumsigt värre!

2012-01-22 @ 20:42:19
URL: http://jhvalgren.blogg.se/

Namn:
REMEMBER ME?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: