Paris, kärlekens stad

Jag var i Paris 2009, då var jag 11 år och förstod inte det fina med Paris. Men efter att ha sett tillbaks på bilder, sett franska filmer och sett Paris avsnitten i Gossip Girl måste jag få säga att Paris kanske är den finaste staden i hela världen. Alla är så vackra där med sina fina märkesklänningar och skor, det verkar liksom som om det är stil på allting där. Och språket är SÅ VACKERT! Och så självklart, Paris är ju kärlekens stad. Alla har väl hört talas om, fall in love in Paris? Ja, jag mena det.
När jag har gått ut gymnasiet så ska jag åka till Paris och vara au pair där i ett halvår. Lära mig språket, gå på Paris finaste gator, shoppa och njuta av alla godsaker som macarons! Un jour je vais vivre à Paris. ♥

- Olivia :) -

Hej!Va med och tävla om veckans blogg på min blogg så är du jätte gullig :). Du vinner än länk. Mer infomation hittar du här: http://oliviasblog.blogg.se/2012/february/veckans-blogg.html#comment

Lycka till!



2012-02-27 @ 11:52:32
URL: http://oliviasblog.blogg.se/

Namn:
REMEMBER ME?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: