THE END

Idag har jag sett det sista avsnittet av Gossip Girl. Världens bästa serie. Det känns helt seriöst som om jag inte kommer klara mig utan dem. Avsnittet var GRYMT, hände saker varje sekund och det slutade helt magiskt! Men nu är jag ledsen över att det är över, mitt liv slutar typ här. I'm not kidding. XOXO

- anna -

the vampire diaries är så sjukt mycket bättre, jag lovar dig! trodde verkligen inte på det först heller men det är så otroligt bra, kolla två avsnitt och du blir beroende.

Svar: Jag har sett alla avsnitt haha :D
Laura Kvist

2012-12-19 @ 16:57:57
- Anonym -

Heej, har du sätt alla avsnitt från säsong 1?
jag vet typ inte vad jag ska börja?
XOXO! :D

Svar: Yes, har hela boxen!Om du ska börja se GG MÅSTE du börja från avsnitt 1! :D
Laura Kvist

2012-12-19 @ 18:09:24
- hannah -

var kan man se avsnittet????

Svar: hittar inte sidan jag kollade på, men sök runt på watch online typ ;)
Laura Kvist

2012-12-19 @ 19:37:27
- aalicefilippa.blogg.se -

Börja kolla Pretty Little Liars, det är helt sjukt bra!! Jag är också störtkär i GG och även One Tree Hill, men jag lovar pll kommer inte göra dig besviken Laura!! xo

Svar: Jag har faktiskt sett typ 10 avsnitt av pll men fastnar aldrig! :(
Laura Kvist

2012-12-19 @ 20:32:46
URL: http://aalicefilippa.blogg.se/

Namn:
REMEMBER ME?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: